2011. június 19., vasárnap

Univerzális állvány Mixer MX 20 Petra - Gyűjtemény és Losmixen - mi a helyzet?

Univerzális állvány Mixer MX 20 Petra - Gyűjtemény és Losmixen - mi a helyzet?
Tisztelt Ügyfelünk!

Én ajánlatunkat itt az első 20 látva Universal Blender MX
Petra Társaság vásárolni!

Volt egy pár év múlva kap egy turmix fél a nyáron
sok friss tej és a friss vagy fagyasztott gyümölcs - és még extra
vásárolt a nagy mixer ...

Utána akartam használni vele gyakrabban,
de akár 2-3 alkalommal pépesített mártással, vagy turmixokat jöttem közel -
Ezért azt ajánljuk itt ...
Ez lehet tehát le, mint új korában ...

Mindig találtam, hogy nagyon jó, hogy a turmixgép is erős üveg kancsó,
hogy a fedél van egy kis átlátszó milliliter részleg és a
a keverő mellett két fix szakaszban még lendületet ebben a szakaszban ...
További részleteket, talán nézd meg a honlapján a társaság vagy
olvassa el néhány vélemény ...

A mixer most már készen áll egy saját gyűjtő!
Jó receptek számára megtalálható az interneten ...

Ha érdekelnek a turmixgépben, majd írjon nekem
Csakúgy, mint egy e-mailt - fogok válaszolni lehető legrövidebb időn belül!

E-mail - elragadó - és kész!
És akkor a sok örömöt a mix!

... és dönt a olcsó áron is hamarosan!
(Eredeti ár egyébként körülbelül 60 €)

PS A hirdetés törlésre kerül, ha elavult!

PS Extra a pillanatban, amikor nem lehet feltölteni képeket - így ellenőrizni
a régebbi hirdetések - köszönöm!
Ár: 10 EUR